Wishlist Kebendaan

1. Kasut : Kasut dah koyak. Akhir tahun 2010 lagi guna kasut tu. Memang yer la nak rosak pun. Oleh Kerana tak sempat nak pergi beli. Tak keluar dan terlalu memilih so selalu tunda nak beli. Jadi, si baik hati Kamiliana suka bagi pinjam kasut croc dia. Maklum la, Asasi uia ni tak boleh pakai sandle pergi clas. Nanti ade spotcheck kena saman la. Baik beli kasut drpd bayar saman yang mahal tah pape tuh. Kasut Croc Kamiliana Kaler purple. Dia tak pakai sangat katanya. So, pakai la kasut dia selama dua minggu  tu. hehe. 
Cantiknye la kasut ni :)


2. Al-Quran Tafsir: Ni la satu..Quran kesayangan guna sejak f5 lagi, hilang.
 Cari punya cari xjumpa juga. Tak ada rezeki nak buat macam mana. 
so,niat nak beli quran sendiri sebuah.
 Kaler putih ke,purple ke,coklat ke hehe. 

Hiasan semata

3. Mouse : Sdg mencari design Tetikus yg pelik dan unik.hehe.



4. MP3/ MP4: Mp4 yang beli sejak 2009 dah tak masuk cas. Rosak dah la tu.


Setakat ni ,tu je la yg nak. Duit untuk keperluan lain banyak juga. Barang AED banyak juga kena beli. Tapi kasut  dan Quran tu penting jugak. TT_TT  Belum masuk buku target lg. Allah, semoga dimurahkan rezeki. InsyaAllah,boleh beli la tu nanti kan

"sekiranya kita diuji dgn kesempitan wang, maknanya jiwa ditarbiah supaya berjimat cermat ''

Sesungguhnya Kehendak manusia takkan puas sampai bila-bila pun.
Berbelanjalah mengikut keperluan :-)

Belajarlah hidup dalam sentiasa 'cukup',
bersederhana dan
sentiasa berSyukur .

Pejam Mata...
Renung nikmat tuhan..
dan..
Alhamdulillah..
Senyum dengan bahagianya :')

Comments

Popular posts from this blog

Tudung Bulat, Akel, Bawal or Ariani ? Selendang Maybe ?

COMMITTEE MEMBERS LIST FOR TAARUF PROGRAMME 2011/2012

Pengalaman bersalin anak pertama (38 Weeks)